کسب و کار اینترنتی

21 واقعیت کسب ‌و کار اینترنتی که هیچ‌کس نمی‌داند+ [آپدیت 99]

کسب و کار اینترنتی: باورهای غلط زیادی وجود دارد در مورد اینکه یک کسب ‌و کار اینترنتی موفق باید به چه نکاتی توجه کنند. من دریافتم که حتی صاحبان مشاغل باتجربه نیز غالباً زمان، انرژی و مهارتی را که برای موفقیت واقعی در اینترنت لازم است دست‌کم می‌گیرند. در این پست 21 واقعیت “مخفی” بررسی می‌شود که مشاغل آنلاین موفق را از بقیه جدا می‌کند. اگر می‌خواهید در ساختن امپراتوری آنلاین خود موفق باشید. یادداشت‌برداری کنید

1.کسب وکار اینترنتی را کم تر از دوسال به موفقیت می رسانند

گرچه به‌ندرت اتفاق می‌افتد که یک تجارت آنلاین یک‌شبه به موفقیت برسد، اما به همین ندرت اتفاق می‌افتد که بیش از دو سال طول بکشد. این به‌ویژه در رده‌های بسیار رقابتی صادق است. اگر شما یک یا دو سال است که کسب ‌و کار اینترنتی شروع کرده‌اید و به‌هیچ‌وجه رشد نکرده‌اید، احتمالاً زمان آن رسیده است که مدل کسب‌وکار خود را دوباره ارزیابی کنید.

2. آنها برای کسب و کار اینترنتی خود از ابزارهای مناسب برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه استفاده می‌کنند.

من شما را به چالش می‌کشم تا یک کسب‌ و کار اینترنتی موفق و منفرد پیدا کنید که حداقل به 5-10 ابزار مناسب برای اداره تجارت خود متکی نباشد. در حقیقت، من می‌گویم که ابزار برای هر کسب‌وکار آنلاین یک ضرورت مطلق است. از ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی گرفته تا ابزارهای صورت‌حساب آنلاین، تا ابزارهای ارتباطی تیمی، اینها برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه و بهینه‌سازی بهره‌وری شما کلید اساسی هستند.

3. بخشی از موفقیت، دانستن زمان تسلیم شدن در کسب و کار اینترنتی است.

من می‌توانم یک دسته از جمله‌های “هرگز تسلیم نشو” را در اینجا لیست کنم، اما این فقط با نظر من مغایرت دارد. صاحبان کسب‌وکار اینترنتی موفق می‌دانند که گاهی اوقات کاملاً باید ضرر و زیان خود را کاهش دهید و به‌طورکلی چیزی یا شخصی وجود دارد که باید از آن دست بکشید. این ممکن است یک استراتژی، یک شخص یا حتی در یک فعالیت تجاری کامل باشد.

نکته: اگر مشاوران یا همکاران معتمد به شما می‌گویند وقت آن است که از چیزی چشم‌پوشی کنید، به خود لطف کنید گوش دهید و آنچه را که گفته شد در نظر بگیرید. نمی‌توانید همه چیز را پیگیری کنید شما برای رشد باید از افراد موفق کمک بگیرید.

4- آنها منابع خود را سرمایه‌گذاری می‌کنند.

دیوید اوگیلوی، سرمایه‌دار تبلیغاتی معروف گفت: “افراد را بهتر از خود استخدام کنید ، سپس آنها را رها کنید تا با آنها کنار بیایند.” سرمایه‌گذاری نیز همین‌طور است. اگر می‌خواهید رقابتی باقی بمانید، همه مواردی را که به طور طبیعی به شما نمی‌آیند و از انجام آنها لذت نمی‌برید، سرمایه‌گذاری کنید. با این کار می‌توانید روی آنچه دوست دارید که کلید رشد پایدار است تمرکز کنید.

5- شبکه‌های اجتماعی سلاح نه‌چندان مخفی آنها است.

بدون استفاده از رسانه‌های اجتماعی نمی‌توانید یک کسب ‌و کار اینترنتی موفق داشته باشید. بیش از دو سال پیش، Shareholic فاش کرد که تقریباً یک‌سوم کل مراجعه‌کنندگان از طریق رسانه‌های اجتماعی بوده است. گمان می‌کنم این تعداد امروز به طور قابل‌توجهی بیشتر باشد. اگر از رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به مشتریان جدید و ارتباط با مشتریان فعلی استفاده نمی‌کنید، شانسی ندارید.

6. آنها می‌دانند که درآمد غیرفعال هرگز کاملاً غیرفعال نیست.

بسیاری از مردم این ایده را دارند که اداره یک کسب ‌و کار اینترنتی به شما امکان می‌دهد حداقل ساعاتی را هنگام نوشیدن یک قهوه را داشته باشید “درآمد غیرفعال” یک بیت از یک اسم بی مسمی است. حتی اگر تجارت شما بسیار اتوماتیک باشد و بتواند بدون مشارکت عملی شما فعالیت کند، اکثر مشاغل آنلاین همچنان شما را ملزم به نظارت و مدیریت کارهای بزرگ می‌کنند (که البته می‌توانید هنگام خوابیدن کنار ساحل نیز این کار را انجام دهید).

7. آنها بر روی تصویر نهایی تمرکز می‌کنند.

اداره یک کسب ‌و کار اینترنتی برای همه مناسب نیست. اگر تمایل دارید که بیشتر از تعیین اهداف، برنامه‌ریزی‌ها، جستجوی روندها و غیره بیشتر وقت خود را صرف جزئیات کنید، ممکن است راه‌اندازی یک تجارت آنلاین راهی برای شما نباشد.

8- آنها از ارزش ارائه شده خودآگاه هستند و براین‌اساس انگیزه می‌گیرند.

شما هرگز با کم‌ارزش جلوه‌دادن محصولات یا خدمات خود، در درازمدت رقابت نخواهید کرد. گرچه ممکن است در ابتدا کاهش سطح رقابت برای ایجاد نام و نام تجاری برای خود وسوسه‌انگیز باشد، اما تقریباً همیشه بهتر است قیمت‌هایی را تنظیم کنید که برای آینده قابل‌پیش‌بینی برای تجارت شما پایدار باشد.

9. آنها لیست خود را از روز اول رشد می‌دهند (بازاریابی از طریق ایمیل).

بازاریابی از طریق ایمیل یک استراتژی مهم برای همه مشاغل است. اما برای مشاغل آنلاین کاملاً حیاتی است. تحقیقات واضح است که بازاریابی از طریق ایمیل منجر به افزایش نرخ کلیک، تعامل و فروش می‌شود. در حقیقت، برخی تحقیقات نشان می‌دهد ایمیل از هر کانال بازاریابی بازده بیشتری برخوردار است. از روز اول در ایجاد لیست خود تمرکز کنید تا این مزایا را برای تجارت خود ببینید.

10. آنها یک مشکل واقعی را حل می‌کنند.

مانند هر نوع تجارت، یافتن یک نیاز واقعی در جامعه نکته کلیدی است. چه مشکل یا مسئله‌ای می‌توانید به حل آن کمک کنید؟ آیا محصول یا خدمات شما واقعاً این مشکل را حل می‌کند؟ در غیر این صورت، چه کاری می‌توانید انجام دهید تا این اتفاق بیفتد؟

11. آنها خود را متفاوت می‌کنند.

بازار تجارت الکترونیکی جهانی چقدر بزرگ است؟ برخی تخمین می‌زنند که این بازار یک تریلیون دلار در بین 12 میلیون فروشگاه آنلاین گسترش‌یافته است. صاحبان مشاغل آنلاین موفق اهمیت تمایز خود را می‌دانند تا بتوانند در واقع خواسته خود را ادعا کنند.

12. آنها ارزش تولید محتوای یونیک و تخصصی را درک می‌کنند.

بازاریابی محتوا دیگر اختیاری نیست، خصوصاً برای مشاغل آنلاین. اگر جریان مداوم محتوای باارزش و مرتبطی تولید نمی‌کنید، فرصتی برای موفقیت ندارید. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ راهنمای جامع بازاریابی محتوای من را ببینید.

13. همه وارد می‌شوند.

برخی از مردم فکر می‌کنند که می‌توانند در اوقات فراغت خود یک امپراتوری آنلاین بسازند. آنها بیشتر وقت و تلاش خود را برای کار 9- 5 ساعته صرف می‌کنند، سپس وقتی‌که بخواهند با تجارت خود سازگار می‌شوند. کسب‌وکارهای آنلاین موفق به‌ندرت از این طریق ساخته می‌شوند. اگر با آن مثل یک سرگرمی رفتار کنید، یک سرگرمی می‌ماند. به کسب‌وکار آنلاین خود توجه لازم و شایسته خود را بدهید و با آن مانند یک تجارت واقعی که هست رفتار کنید.

14- آنها به حرف مشتریان خود گوش می‌دهند.

ارزشی که مشتریان برای فرایند رشد و توسعه کسب ‌و کار اینترنتی شما قائل هستند را دست‌کم نگیرید. نلا چانکی، بنیان‌گذار شرکت لباس بسیار موفق Fresh-Tops ، معتقد است که پیشنهادها مشتری در موفقیت استارت‌آپ وی مهم بوده است”

15. آنها علاقه خود را دنبال می‌کنند.

اداره یک کسب ‌و کار اینترنتی می‌تواند دشوار باشد، به همین دلیل بسیار مهم است که شما نسبت به کاری که انجام می‌دهید علاقه‌مند هستید. از خود بپرسید: آیا می‌توانم ببینم که 5-10 سال هنوز در این حرفه حضور دارم؟ در غیر این صورت، احتمالاً بهتر است جهت را تغییر دهید و چیزی را انتخاب کنید که واقعاً به آن اهمیت می‌دهید.

16- آنها سرمایه‌گذاری زیادی در سئو برای کسب و کار اینترنتی خود می‌کنند.

طبق تحقیقات انجام شده از Ascend2 ، 82٪ از بازاریابان معتقدند که اثربخشی SEO در حال افزایش است. کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو برای یک تجارت آنلاین ضروری است، زیرا احتمالاً یکی از بزرگ‌ترین منابع ترافیک شما خواهد بود. برای بهینه‌سازی سایت خود به کمک نیاز دارید؟

17. آنها حتی قبل از کامل شدن همه چیز اقدام می‌کنند.

رایان فرنچ، خالق GameKlip توصیه‌های خوبی برای صاحبان مشاغل جدید دارد: منتظر نمانید تا همه چیز عالی شود. او می‌نویسد، “احساس نکنید که شما باید همه چیز را بدانید، یا اینکه قبل از شروع کار همه چیز باید عالی باشد. من چیزی در مورد اداره یک کسب ‌و کار اینترنتی نمی‌دانستم، هیچ ایده‌ای برای ساختن چیزی ندارم و ایده حمل‌ونقل ندارم. یک بسته به خارج از کشور. من اکنون هزاران واحد را به بیش از 80 کشور جهان ارسال کرده‌ام. این آسان نخواهد بود، نقاط زیادی وجود دارد که شما می‌خواهید تسلیم شوید، اما ارزش آن را دارد. “

18- آنها دیگر به دنبال غاز طلایی نمی‌روند.

در مورد ایجاد یک تجارت آنلاین موفق هیچ گلوله جادویی وجود ندارد. بااین‌حال بسیاری از صاحبان مشاغل یک تن از وقت خود را برای جستجوی همان تاکتیک یا استراتژی تلف می‌کنند که منجر به موفقیت آنها شود. حقیقت این است که، اگر یک غاز طلایی وجود داشت، این پافشاری و سخت‌کوشی بود. تلاش برای یافتن آن یک چیز جادویی را فراموش کنید، سرخود را پایین بگذارید و کار سختی را برای اداره تجارت خود انجام دهید.

19. آنها یک برنامه واقعی دارند (یک برنامه مکتوب).

یک سو تفاهم رایج دیگر در مورد کسب ‌و کار اینترنتی: مردم فقط به‌نوعی وب‌سایت شما را پیدا می‌کنند، وسایل شما را خریداری می‌کنند و شما شروع به درآمدزایی زیادی می‌کنید. این مورد در مورد مشاغل آجر و ملاط صدق نمی‌کند و قطعاً در مورد مشاغل آنلاین نیز صدق نمی‌کند! مشاغل آنلاین موفق از یک طرح تجاری جامع و همچنین یک استراتژی مستند بازاریابی سود زیادی می‌برند.

20. آنها اجازه نمی‌دهند شکست در کسب و کار اینترنتی آنها را شکست دهد.

مانند هر مشاغل دیگر، شکست فقط بخشی از چشم‌انداز است. این همان کاری است که شما هنگام شکست انجام می‌دهید. استراتژی سئو، رانندگی در رانندگی نیست؟ کلمات کلیدی مختلف را انتخاب کنید. بازاریابی محتوا شکست می‌خورد؟ روی محتوای عمیق‌تر تمرکز کنید. پست‌های شبکه‌های اجتماعی نامزدی ندارند؟ رقبا را مطالعه کنید تا ببینید چه چیزهایی را می‌توانید تقلید کنید (یا بهتر انجام دهید).

21. آنها بر ایده خود تسلط دارند.

اگر یک چیز را از این پست یاد گرفتید، بگذارید این باشد: سرخود را به دیوار نکوبید و سعی کنید با بزرگان رقابت کنید. در عوض، در زیرمجموعه‌ای از صنعت خود متمرکز شوید – و هر کاری که می‌توانید برای تسلط بر آن منطقه انجام دهید.

فهرست